8.2°C, 3Bft. Inloggen

Bijbaan Technisch Specialist TOPdesk

Business - 04 maart 2021 - 15:45 - Door Ewout van der Heijden

Zie jij vliegensvlug verbanden? Houd jij van ingewikkelde puzzels waar geen eind aan lijkt te komen? Heb je daarnaast ook nog een passie het uitvogelen en uitzoeken van onbekende software mogelijkheden? Wij zijn op zoek naar een onderzoekend Technisch Specialist!

Lieve leden,

TOPdesk is op zoek naar een technisch specialist voor +32 uur per week. Vandaar deze vacature!

Wat ga je doen?
Klanten helpen! Dagelijks komen er zo’n 200 diverse, onvoorspelbare meldingen binnen via de TOPdesk-software of via de telefoon van over de hele wereld. Van wie? Zowel klanten als TOPdesk collega’s (die noemen wij voor het gemak ook even klanten) weten de Technisch Specialisten eenvoudig te vinden. Jij weet als geen ander hoe TOPdesk samenwerkt met randsystemen zoals verschillende browsers, databases en servers en hebt een eenvoudige, logische verklaring voor de uitdagingen die een klant kan ervaren. Is dat dan alles? Absoluut niet. Jij bent immers Technisch Specialist! Vragen over SSL, Authenticatie, SQL, queries, logbestanden analyseren, SAML en Java Virtual Machines zijn jouw échte passie. Gelukkig komen daar ontelbare meldingen over binnen en heb jij elke dag een nieuw stukje techniek om uit te vogelen, want uitzoeken hoe het onbekende werkt is jou op het lijf geschreven!

Zeggen deze termen je nog niet zoveel, maar kun jij niet wachten om meer te leren over de samenwerking van verschillende software? Ben jij hoe dan ook altijd onbekende processen aan het uitdiepen? Dan is de rol van Technisch Specialist geen enkel probleem voor jou. Je wordt bij TOPdesk namelijk klaargestoomd en opgeleid om de technische vragen op te pakken. Met jouw buddy duik je in verschillende cases om jouw kennis te verbreden. Ben jij benieuwd naar het inwerktraject? Houd onze Verhalen-pagina in de gaten, we werken hard aan een blog die alle ins en outs van het Support-inwerktraject uitlegt.

Wie zoeken we?


  • Je hebt WO werk- en denkniveau.

  • Je bent op zoek naar een junior/medior rol binnen een internationaal bedrijf.

  • Je hebt IT en/of technische interesse.

  • Je hebt passie voor iets willen begrijpen.

  • Je hebt interesse in of zelfs al ervaring met Linux.

  • Je bent communicatief sterk in zowel Nederlands als Engels.

  • Je bent klantgericht.


 Wat bieden we?

  • Een ongekend goede werksfeer.

  • Leuke klanten in verschillende klantsectoren.

  • Dat je nooit bent uitgeleerd.

  • Veel (internationale) ontwikkelingsmogelijkheden binnen Support.

  • De groei in het salaris is afhankelijk van individuele doorgroeipaden.

  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

  • Dat je jezelf mag zijn.

  • Je wordt expert.

  • Je staat er nooit alleen voor! We supporten elkaar ook

  • (We zijn niet voor niets de Supportafdeling.)

Interesse?
Neem een kijkje op de site en solliciteer direct!